NWHR Clothing- Logotipo - Valoraciones

NWHR ClothingValoraciones

certificada desde: 4 ene 2022
actualizado el: 8 feb 2023
NWHR Clothing ha sido revisada y certificada según los criterios de calidad de Trusted Shops

En NWHR Clothing puedes utilizar la garantía de Trusted Shops y asegurar tus compras hasta 2500 €. Más información

certificada desde: 4 ene 2022
actualizado el: 8 feb 2023

Opiniones sobre NWHR Clothing

La navegación por la web muy fácil. Información muy clara sobre tallas y medidas. Elegi dos prendas para regalar a mi hijo. Por el estilo, estaba convencida que le encantarian y egectivamente, exito total. Y un 10 en calidad, confección y acabado. Felicidades equipo!!

Non me gustou que ainda sabiades a camiseta que iba mercar (era un cambio), non me avisaran que en 2 días ían poñer un desconto. Tampouco me gustou que a devolución da prenda anterior fose a Barcelona, cando eu pensaba que estaba a mercar en Galiza. Non teño nada en contra de Barcelona nin de Cataluña, pero gústame mercar o máis preto da casa polo tema das emisión de CO2. Polo resto, penso que é un proyecto moi chulo e con diseños moi orixináis

Opiniones sobre NWHR Clothing

Respuesta de NWHR Clothing
Moitas grazas polo comentario, esto axudanos definitivamente a crecer. E moi importante estar suscrito a newsletter por que alí comunicamos o fin e os inicios dos descontos, de feito, propusimos darte un desconto adicional para este cambio pero lamentablemente chegamos tarde. Por último, fixemos o cambio de almacén xa que a maior parte das compras son de Madrid, Barcelona e fora de España. Agradecemos a preocupación en reducir as emisións, ese e un dos nosos obxectivos, de ahí o cambio de almacén a Barcelona. Moitísimas grazas polo apoio e o comentario
12 mar 2022
Me hubiera gustado que me comunicararn que los cuellos entre las camisetas cmabian, y no me enterara hasta que me llegaran a mi casa. Me hubiera ahorrado una devolución y dinero
Respuesta de NWHR Clothing
15 mar 2022
Sentimos mucho no haber cumplido tus expectativas. Este cuello tipo mockneck a veces no le encaja a todo el mundo por eso indicamos en la web que es ajustado. Tratamos de mejorar por los que valoramos mucho tu opinión y la tendremos en cuenta