weboryx.com
Valoraciones:

248 valoraciones en los últimos 12 meses1392 opiniones en total  

4,76
Excelente

Sello de calidad
Válido

Incluye la Protección al comprador

Certificada desde: 15 jun 2020
El Sello de calidad indica que los comerciantes online son fiables.
weboryx.com cumple todos los criterios de calidad de Trusted Shops incluyendo
  • Identidad verificada
  • Transferencia de datos encriptada
  • Proceso de pedido claro

Protección al Comprador de Trusted Shops

Esta empresa ofrece la Protección al comprador de Trusted Shops hasta 2500 €. Más información cómo esto asegura tu transacción.

Nuestro objetivo es generar confianza digital. Más información cómo funcionan los comentarios de opinión en Trusted Shops

la valoración más positiva

6 may 2023
 Opinión verificada
CONSIDERANDO QUE, GRACIAS A VOSOTROS, LLEVAN VARIAS PRIMAVERAS HACIENDO NIDO EN MI JARDIN DE 500m2 MIS PAREJAS DE INSECTÍVOROS RESIDENTES (CARBONERO, HERRERILLO, CURRUCA CABECINEGRA Y MIRLO), UNA PAREJA DE VERDERONES Y OTRA DE PINZONES, ASÍ COMO LA INEVITABLE TROPA DE GORRIONES QUE DEVORAN EL COMEDERO CON MAIZ TRITURADO PARA POLLITOS DE GALLINA...CREO QUE NADA PODRIAIS HACER MEJOR, AL MENOS PARA MÍ. POR CIERTO, EL UNICO QUE USA SIEMPRE LA CAJA NIDO ES EL HERRERILLO. LOS DEMÁS SE BUSCAN LA VIDA POREL JARDIN.

la valoración más crítica

22 dic 2023
 Opinión verificada
He adquirit un producte a Oryx per regalar aquest Nadal i l'empresa de missatgeria GLS Parcel Shop m'ha enviat un correu indicant les diferents adreces on puc recollir la comanda. He triat la que es troba més a prop de casa meva, es tracta d'una gestoria administrativa anomenada PS NAPEJ. Quan GLS m'ha avisat que ja havia arribat la comanda m'he adreçat de seguida a la gestoria i, per sorpresa meva, era tancada. Enlloc no se m'ha avisat de l'horari d'obertura de la gestoria, ni per correu electrònic ni a la porta del mateix establiment. Avui és divendres 22 de desembre i m'he presentat a recollir la comanda a les 18,30 h, dins de l'horari comercial habitual en aquesta zona. Demà al matí m'hi tornaré a presentar, però com que no conec l'horari de la gestoria, si la trobo tancada, com és ben probable, no podré recollir la comanda fins dimecres 27 de desembre. Per tant, un regal que m'he compromès a fer per Nadal, no podrà ser entregat al seu destinatari el dia promès. Suggereixo que, per la vostra imatge i pel compromís amb els vostres clients, hauríeu de triar empreses de missatgeria que informin de l'horari de recollida dels establiments on dipositen les comandes i, no estaria de més, que tinguin aquest horari més ample i que coincideixi amb l'horari comercial habitual a la zona. Gràcies
Nuestro objetivo es generar confianza digital. Más información cómo funcionan los comentarios de opinión en Trusted Shops

Opiniones sobre weboryx.com

Filtros
 Clasificación  
Relevancia
11 ene 2024
 Opinión verificada

Dejan el paquete en el ascensor y sin avisarte. Estoy contenta con el servicio de…

Estoy contenta con el servicio de compra on line pero no de la empresa de transporte, estado yo en casa han dejado el paquete en el ascensor y además sin comunicármelo
Reportar valoración
4 ene 2024
 Opinión verificada

Arriba tard

Sempre posa que tenen moltes coses a la web però resulta que no les tenen i les han de demanar, això fa que que es demori l'entrega.
Reportar valoración
Respuesta de weboryx.com
9 ene 2024
Lamentem les molèsties que aquest retard hagin pogut ocasionar. Tal com especifiquem a les condicions de venda, però, per tal d'oferir la millor i més àmplia selecció de llibres i productes, des d'Oryx no en podem garantir que disposem en tot moment de totes les referències ofertes. És per això que no cobrem al moment de realitzar la comanda sinó quan en fem l'enviament, i que intentem informar el client de la disponibilitat i temps d'entrega el més ràpid possible.
22 dic 2023
 Opinión verificada

La missatgeria és millorable

He adquirit un producte a Oryx per regalar aquest Nadal i l'empresa de missatgeria GLS Parcel Shop m'ha enviat un correu indicant les diferents adreces on puc recollir la comanda. He triat la que es troba més a prop de casa meva, es tracta d'una gestoria administrativa anomenada PS NAPEJ. Quan GLS m'ha avisat que ja havia arribat la comanda m'he adreçat de seguida a la gestoria i, per sorpresa meva, era tancada. Enlloc no se m'ha avisat de l'horari d'obertura de la gestoria, ni per correu electrònic ni a la porta del mateix establiment. Avui és divendres 22 de desembre i m'he presentat a recollir la comanda a les 18,30 h, dins de l'horari comercial habitual en aquesta zona. Demà al matí m'hi tornaré a presentar, però com que no conec l'horari de la gestoria, si la trobo tancada, com és ben probable, no podré recollir la comanda fins dimecres 27 de desembre. Per tant, un regal que m'he compromès a fer per Nadal, no podrà ser entregat al seu destinatari el dia promès. Suggereixo que, per la vostra imatge i pel compromís amb els vostres clients, hauríeu de triar empreses de missatgeria que informin de l'horari de recollida dels establiments on dipositen les comandes i, no estaria de més, que tinguin aquest horari més ample i que coincideixi amb l'horari comercial habitual a la zona. Gràcies
Reportar valoración
15 dic 2023
 Opinión verificada

Envío de libros

Casi siempre muchos de los libros ofertados no están en stock y tardan mucho tiempo en servirlos. Cuando haces un pedido de varios libros y uno no lo tienen en stock, te condiciona la recepción en tiempo del resto de los libros.
Reportar valoración
17 may 2023
 Opinión verificada

Mala empresa de paquetería

La empresa de paquetería con la que trabajáis es nefasta. Pretenden que pases el dia en casa esperando a que lleguen y no dan ningún tipo de facilidades para elegir tramo horario.
Reportar valoración
Respuesta de weboryx.com
24 may 2023
Lamentamos la incidencia en la entrega de su pedido y tomamos nota para mejorar el servicio.
26 abr 2023
 Opinión verificada

Poco cuidadosos con los libros

En cada pedido que realizo parece que siempre tiene que venir al menos un libro (por lo general el más caro) algo golpeado o doblado.
Reportar valoración