Stikets.es- Logotipo - Valoraciones

Stikets.es

11.964 valoraciones en los últimos 12 meses106.921 opiniones en total

5 sept 2023
Recomendable 100%. Ya son 4 años los que confío sin lugar a duda. Mi hijo es alérgico y siempre pido las pulseras personalizadas, son de buena calidad, no se borran, ni se las pueden quitar, ni caer... todo un acierto. Se lleva todo el año con ella y como nueva. Las pegatinas d ropa buenísimas, fáciles de poner y no se quitan , y no se quitan con el lavado. Y las pegatinas para libros , zapatos ... genial. Vamos ... sin lugar a duda ... todo un acierto.

El dimarts dia 16, vaig fer una comanda urgent d’unes enganxines que necessitava rebre en un termini màxim de 3 dies, abans del cap de setmana. Vaig confiar en la seva empresa perquè assegurava que les rebria dins d’aquest termini. El divendres, en veure que no havia rebut cap actualització sobre l’estat de la meva comanda, vaig trucar nombroses vegades al telèfon de contacte per assegurar-me que rebria les enganxines a temps i per valorar altres mètodes d’enviament més ràpids o la possibilitat de recollir el paquet personalment, ja que visc en un poble veí. Tot i trucar cinc vegades entre les 14 i les 16 h, no vaig rebre cap resposta, malgrat que estava dins de l’horari d’atenció telefònica indicat. Davant d’aquesta situació, vaig decidir cancel·lar la comanda a través de l’assistent virtual de la seva pàgina web, que assegurava poder fer la cancel·lació sempre que la comanda no hagués estat enviada, que era el meu cas. Vaig rebre quatre respostes automàtiques indicant que la meva petició estava en procés i que no enviés cap més missatge. La següent notícia que vaig rebre va ser el dimarts següent, quan Correus em va notificar que el paquet havia estat entregat tot i haver-lo cancel·lat Ara, al cap de cinc dies laborables, em trobo amb una caixa d’enganxines que no puc utilitzar, ja que no em van arribar a temps pel cap de setmana i que a sobre vaig haver de reemplaçar amb una alternativa molt més cara i de poca qualitat. A sobre el personal d’atenció al client amb qui sí que vaig parlar a principis de setmana no entenia el català. Sol·licito poder retornar el paquet i jn reemborsament complet de la meva comanda.

Opiniones sobre Stikets.es